Markedspladsen

Metode: Markedspladsen - bliv klogere på egne og andres ressourcer

Markedspladsen kortlægger kompetencer i en gruppe og undersøger, hvordan man kan hjælpe hinanden i en videre professionel udvikling.

Af Sine Molbæk-Steensig 11/09/2018

Hvad har du til salg? Hvad vil du gerne købe? Hvad har du under disken? Hvad har du udsolgt?

Med udgangspunkt i markedspladsmetaforen ser I på, hvad I hver især ønsker at tilbyde eller bidrage med, og hvad I har med jer af kompetencer og erfaringer. I ser på, hvad I har lyst til at blive bedre til, og I italesætter også kompetencer, evner eller talenter, som I er i tvivl om, er relevante for opgaven/projektet/forløbet, men som I gerne vil sætte i spil. Sidst, men ikke mindst, fortæller I også om de evner eller kompetencer, som I kan, men ikke har lyst til at bringe i spil.

Markedspladsen

 

Er du interesseret i flere artikler som denne?

Viden På Tværs samler de gode erfaringer fra kommunerne.
Tilmeld dig det nyhedsbrev, som passer til dit arbejdsområde, og få viden om nye indsatser, erfaringer fra den virkelige verden og gratis værktøjer.