Styrk samarbejdet med værktøjer

Gør samarbejdet nemmere med nettets værktøjer

GUIDE: Personaleweb har fundet seks samarbejdsværktøjer, hvis I har brug for en plads på nettet, hvor I kan samarbejde i grupper, lave opgaveplaner eller udveksle dokumenter og viden.

Af Helga Grønvold 24/02/2015

Samarbejde i grupper, på tværs af niveauer, enheder eller organisationer kan være en praktisk udfordring, for hvordan udveksler vi information? Hvordan deler vi dokumenter eller laver en plan for, hvem der gør hvad?  På nettet er der hjælp at hente, og der findes et hav af værktøjer, netværk og apps med samarbejde som omdrejningspunkt.

Hvem genkender ikke scenariet, hvor der er tvivl om hvor og hvem der egentlig sidder med den nyeste version af et dokument? Fornemmelsen af at det kan være svært at holde styr på sine egne arbejdsopgaver, men at man helt kan miste overblikket, når man så også skal holde styr på, hvor langt ens kollegaer er i arbejdsprocessen.

Personaleweb har fundet seks samarbejdsværktøjer, der kan hjælpe Jer i det daglige arbejde og gøre samarbejdsprocessen nemmere.