Tre gode råd til at få alle med i digitaliseringen Hver fjerde voksne døjer med selvbetjeningen i et digitaliseret samfund. Erfaren digital stifinder peger på vigtige veje til at lykkes.
Til dig som leder: Støt medarbejderne i brugen af dialogmaterialet Som leder er det vigtigt, at du bakker op om brugen af dialogmaterialet og støtter medarbejderne i arbejdet med at forbedre praksis.
Hjælp til digitalt udfordrede borgere - sæt dialogen i gang Få hjælp til at starte og facilitere samtalen om de svære dilemmaer, som opstår i mødet med digitalt udfordrede borgere.
Tydelighed om serviceniveauet er vigtigt i mødet med digitalt usikre borgere Forventningsafstem i jeres team om serviceniveauet, så er det lettere at skabe en god og ensartet hjælp til digitalt usikre borgere.
Vi har brug for opbakning fra ledelsen Medarbejdere og ledere fra ni kommuner har på en pilotdag afprøvet det første af seks læringsmaterialer om hjælp til digitalt usikre borgere.
Materiale til dialog om digitalt udfordrede borgere Er du frontmedarbejder i Borgerservice, Jobcenter eller en ydelsesafdeling? Så kan dialogværktøj støtte jeres arbejde med at hjælpe digitalt udfordrede borgere.
Alle skal med: Digital inklusion giver lige adgang til velfærd Digitalisering skal være en tryg oplevelse for borgerne, og ingen skal efterlades. Det var nogle af pointerne ved debat om digital inklusion.
Hjælp til digitalt udfordrede borgere Hvordan kan kommunerne hjælpe borgerne til større digital selvstændighed? Det sætter et nyt Fremfærd-projekt fokus på.