I ToDo rykker du rundt på nogle små kort, der beskriver teamets arbejdsopgaver

3. ToDo

ToDo er et virkelig simpelt værktøj, der nemt og hurtigt giver et overblik over teamets arbejdsopgaver og hvor langt den enkelte er kommet.

Af Helga Grønvold 24/02/2015

Platformen består af små kort med arbejdsopgaver, man rykker fra ’To Do’ til ’Working On’ og ’Done’ og rykke op og ned alt efter hvor højt prioriteret, den er. Det er muligt at tilføje, fjerne og omdøbe de forskellige faser.

På hvert kort kan der tilføjes forskellige informationer; der kan tilføjes en opgavebeskrivelse, link og filer, oprettes en ansvarlig person for opgaven, angive estimat for arbejdstiden mm.

Platformens design er enkel, så det er nemt at overskue og komme i gang med at bruge ToDo.

Et team med op til fem medarbejdere er gratis, men der er mulighed for at opgradere til flere deltagere for et månedligt beløb. ToDo findes også på dansk og kan downloades til mobil og tablets.

Læs mere om ToDo