Kan der peges på en række fællestræk blandt forvaltninger, ledere og pædagogisk personale i de dagtilbud, der arbejder målrettet med at bryde mønstre for børn i udsatte positioner og som lykkes? Få…
Læs mere
Professor fra Aalborg Universitet Charlotte Ringsmose fortæller i denne talk om, hvad der kendetegner virkningsfulde dagtilbud.
Læs mere
Deltagere på konference om virkningsfuldt pædagogisk arbejde fik ny viden og lod sig inspirere af konklusionerne.
Læs mere
Det pædagogiske personale i børnehuset Universet fortæller i denne film om, hvordan de arbejder med virkningsfuld pædagogik med fokus på børn i udsatte positioner.
Læs mere
Hvad kendetegner et dagtilbud, der lykkes med virkningsfuldt pædagogisk arbejde med børn i udsatte positioner?
Læs mere
Dagplejer Camilla Rothgarn fortæller, hvordan hun skaber et godt miljø for børn - også i udsatte positioner.
Læs mere
kom med ind i en daginstitution i Høje-Taastrup Kommune, hvor de voksne flytter sig efter børnene og ikke omvendt.
Læs mere
Forsker og ph.d. Lone Svinth fortæller om, hvad der kendetegner dagtilbud, som lykkes med at skabe virkningsfuld pædagogisk praksis.
Læs mere
Nærvær, tryghed, medbestemmelse og gode relationer. Det er nøgleord, som dagplejer Camilla Rothgarn arbejder med hver dag.
Læs mere
Få her en række tip til, hvordan du som pædagogisk medarbejder kan arbejde med at skabe gode deltagelsesmuligheder for børn i udsatte positioner.
Læs mere
Professor Charlotte Ringsmose fortæller om, hvilken rolle ledelsen og forvaltningen spiller i de virkningsfulde dagtilbud.
Læs mere
Hvad kendetegner et dagtilbud, der lykkes med virkningsfuldt pædagogisk arbejde med børn i udsatte positioner?
Læs mere
Souschef Ulla Nybo fra en daginstitution i Kolding fortæller i denne talk, hvordan hun sammen med personalegruppen griber forældresamarbejdet an for at skabe trivsel og udvikling for børnene.
Læs mere
Fire kommende film skal 'fange' pædagogisk arbejde, når der er noget på spil.
Læs mere
Det spørgsmål giver to forskere, der har besøgt 20 virkningsfulde dagtilbud, svar på.
Læs mere