Hvis glas og plast skal ende i de rigtige affaldshuller i etageejendomme, så skal alle aktører inddrages i løsningen, viser erfaringer.
Læs mere
10 skraldemænd i Ballerup har været på kursus i dialog, adfærd og konflikthåndtering. Nu udvides tilbuddet til alle skraldemænd i fem kommuner.
Læs mere
Færre opkald til kontoret og en klar linje ude på ruten for renovationsmedarbejderne. Middelfart inddrager borgere i bedre løsninger.
Læs mere
Konsulentvirksomheden Naboskab har uddannet skraldemænd i Ballerup Kommune i kommunikation og konflikthåndtering. Læs mere om forløbet.
Læs mere
Skraldemænd i Ballerup Kommune skal uddannes i konflikthåndtering, kommunikation og sorteringsvejledninger, så de i højere grad kan rådgive borgerne om sortering og genanvendelse og undgå konflikter…
Læs mere
Færre konflikter om forkert sorteret skrald og bedre skriftlig kommunikation til borgerne om håndtering af affald. Det skal være nogle af resultaterne af et nyt Fremfærd-projekt om fremtidens…
Læs mere
Der er stort fokus på affaldssortering og genanvendelse, og det skaber en ny hverdag for renovationsmedarbejderne, som i højere grad skal gå i dialog med borgere og have viden om genbrug og cirkulær…
Læs mere