Ved at gøre hele dage til videosamtale-dage og lade borgerne selv vælge kontaktform har to jobcentre øget andelen af digitale samtaler.
Digitalisering
Hvordan kan medarbejdere i Borgerservice støtte velfærdens frontmedarbejdere i at sikre digital inklusion for alle borgere?
Den stigende digitalisering i beskæftigelsesindsatsen kalder på nye kompetencer hos medarbejdere og ledere.
17 kommuner er netop gået i gang med at styrke beskæftigelsesindsatsen med mere fokus på digitale løsninger og virtuelle kontaktformer.
Få guide til anskaffelse og implementering af borgervendte digitale løsninger i beskæftigelsesindsatsen.
Få inspiration og konkrete anbefalinger til, hvordan man succesfuldt kan anskaffe og anvende borgervendte digitale løsninger.
Her er et redskab, der hjælper jer med at holde styr på jeres prøvehandlinger. Hent skabelon og vejledning til PDSA-cirklen.
Vejle Jobcenter viser vejen med brugerinddragelse, grundig test og vedvarende fokus på implementering.
Fremfærds Bestyrelse står bag projektet, der skal få flere kommuner til at lykkes med at bruge ny teknologi.